marți, 14 iunie 2016

O printesa cu un vis

Atunci cand micuta noastra a inceput sa creasca si sa fie atrasa de tenis pur si simplu nu am mai avut ce face. Ce este drept noi mereu am impins-o spre sport pentru as pastra o silueta de invidiat si pentru a prinde gustul miscarii. Inca de cand a vazut primul meci in care juca Simona Halep am stiut ca nu o sa o mai putem opri.
Pur si simplu isi dorea foarte mult sa ajunga cunoscuta ca ea, ca toata lumea sa o iubeasca si sa o aclame, am crezut la inceput ca este vorba doar de o placere de moment, dupa care va renunta. Cu toate acestea nu a fost asa, s-a simtit o data cu atrenamentele si mai atrasa de acest sport.
Am decis sa nu o lasam singura si sa o ajutam sa isi indeplineasca visul de a fi o mare campioana, pentru ca toate acestea sa fie posibile aveam insa nevoie de un echipament si de piese pentru ca ea sa se simta mult mai ok jucand tenis. Antrenorul a fost cel care ne-a prezentat un magazin tenis de camp, mai exact este vorba de un magazin care ofera sportivilor sau mai bine zis parintilor de sportivi posibilitatea de a le cumpara acestora toate echipamentele de care au nevoie.

Pentru fata noastra am reusit sa gasim atat imbracaminte cat si incaltaminte tenis, astfel nu a mai trebuit sa se chinuie cu adidasii aceia grei cumparati din mol si nici sa se simta incomod in tinuta. Rezultatele nu au intarziat sa apara si noi suntem acum mandri ca a reusit sa isi continue visul. Mai mult decat atat putem fi mereu siguri ca avem aproape un magazin de exceptie si un personal gata sa ne raspunda la toate intrebarile. Cine stie, poate mai tarziu si micuta noastra va deveni celebra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu