joi, 4 februarie 2016

Cum sa ai un magazin online reusit? Criterii de urmat in realizarea unui magazin virtual

Nu mai este o noutate faptul ca un magazin online reusit poate fi drumul catre succesul businessului. Elementele primordiale care duc la succesul unui magazin virtual sunt numeroase si in stransa legatura, ceea ce face ca magazinul online sa creeze conversie si sa raspunda necesitatilor utilizatorilor si cerintelor din digital marketing.

Care sunt criteriile esentiale pentru succesul unui magazin online ?
Design-ul profesionist adaptat tuturor dispozitivelor
Arhitectura interna sa fie simpla, structurata si organizata
Navigare usoara si intuitiva
Meniu simplu si filtre multiple
Informatii cat mai complete despre produse
Comanda sa se faca intr-un numar minim de pasi
Formulare cu cat mai putine date personale
Reluarea procesului din punctul in care s-a oprit
Informatii despre comanda si plata
Pe ce anume trebuie sa pui accent intr-un magazin online in functie de industrie ?
In functie de industria pe care o reprezinta un magazin online trebuie sa se axeze pe alte elemente. Designul unui magazin online din sfera It&C va include elemente diferite fata de unul din zona modei. La IT&C accentul cade pe motor de cautare intern, filtre, video, in timp ce la moda inserarea unei cabine de probe virtuale este un atu.
In ceea ce priveste functionalitatile puse la dispozitia clientului trebuie sa regasim testimoniale, modalitati de plata multiple, informatii privind returnarea produselor, notificari privind modificarile de comanda, suport client prompt.
Continutul din social media are un impact urias asupra functionalitatii unui magazin online. Exista foarte multe platforme de social media care pot fi alese in functie de audiente. Important este « sa vorbesti » clientilor in felul in care-si doresc sa fie abordati pentru ca astfle ii vei cuceri.
Un alt aspect pentru reusita unui magazin online este oferirea de informatii complete si complexe. Shoppingul trebuie sa fie cat mai usor fara multe formulare de completat sau data inutile. Aceste aspecte nu vor face decat sa-ti pierzi clientii.
Plecand de la toate aceste aspecte, design-ul unic profesional, rapiditatea si simplitatea navigarii, activitati constante in social media si, in primul rand o echipa profesionista de digital marketing, pot asigura succesul unui magazin online si implicit a business-ului tau.


Citeste mai mult: Cum sa ai un magazin online reusit? Criterii de urmat in realizarea unui magazin virtual

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu